سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید عمده تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک (تخم مرغ سبز)

خرید عمده تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک (سبز)

خرید عمده تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک (سبز)

تخم مرغ به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد به عنوان یکی از اصلی ترین مواد در سبد غذایی خانواده ها شناخته شده است، چرا که تخم مرغ در تامین مواد مورد نیاز بدن مانند پروتئین، ویتامین، مواد معدنی و املاح نقش بسزایی دارد، بنابراین افراد همواره در تلاش هستند تخم مرغی تهیه کنند که ارگانیک بوده و هیچ گونه خطری برای سلامتی آن ها نداشته باشد. مجتمع تولیدی تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک سبز (پورعلی) که در سال 1394 در مناطق بسیار خوش آب و هوا و به دور از آلودگی استان آذربایجان شرقی ایجاد شده و همواره به دنبال تولید تخم مرغ هایی با کیفیت بالا و در بسته بندی های مناسب برای شما خریداران عزیز می باشد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی می باشید که به دنبال خرید عمده تخم مرغ هایی تازه، ارگانیک و با قیمت مناسب هستید تا بتوانید رضایت مشتریان خود را کسب کنید، پیشنهاد ما این است که در فروش تخم مرغ سبز با ما همکاری کنید. شما می توانید برای سفارش این محصول با نمایندگی های ما تماس حاصل فرمایید. نکته مهمی که باید یادآور شویم این است که قیمت عمده تخم مرغ این مجتمع تولیدی بسیار مناسب تر از سایر تولید کنندگان بوده و شما می توانید از حاشیه فروش محصول تخم مرغ سبز سود بسیار مناسب کسب کنید. خرید عمده تخم مرغ به قیمت مناسب می تواند یکی از عوامل مهم فروش بالای این محصول برای عمده فروشان باشد.

در همه جای دنیا عده ای سودجو برای کسب درآمد و سود بیشتر اقدام به تولید تخم مرغ هایی می کنند که فقط ظاهر مناسب دارند ولی به دلیل استفاده از از رنگ دانه های مصنوعی و آنتی بیوتیک ها نه تنها به تامین مواد مورد نیاز بدن کمکی نمی کند بلکه بسیار مضر بوده و سلامتی انسان را به خطر می اندازد. اما مجتمع تولیدی تخم مرغ سبز پورعلی با شعار کیفیت در کنار قیمت مناسب به تولید تخم مرغ هایی پرداخته است که هیچ ضرری برای سلامتی انسان نداشته و به دلیل ارگانیک بودن و عدم استفاده از رنگ دانه های مصنوعی همچنین تولید اتوماتیک و بدون دخالت دست بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما می توانید با خرید عمده تخم مرغ نمایندگی این محصول را در شهر خود داشته باشید. 

از افتخارات بارز این مجتمع تولیدی، کسب اولین پروانه بهداشتی تولید تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک در کشور است همچنین تجربه ی درخشان ما در بازار عرضه تخم مرغ نشان دهنده ی رضایت مشتریان از کیفیت محصولاتمان می باشد.

ویژگی های بارز مجتمع تولیدی تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک پورعلی

  1. کارکنان مجتمع تولیدی تخم مرغ سبز پورعلی در تلاش هستند که در تمام مراحل تولید موارد بهداشتی را رعایت نموده تا تخم مرغ ها عاری از هرگونه آنتی بیوتیک (عامل شیوع بسیاری از بیماری ها) می باشد.
  2. محصولات این مجتمع تولیدی به صورت مدارم توسط کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور ( حدودا ده روز یکبار) از لحاظ میکروبی و ویروسی نمونه برداری می شود و هربار مورد تایید قرار می گیرد.
  3. یکی از عواملی که این محصول را از محصولات دیگر متمایز ساخته است صنعتی و مکانیزه بودن آن است. اگر بخواهیم به صورت واضح توضیح دهیم باید بگوییم که در تولید این نوع تخم مرغ هیچ گونه دخالت دستی وجود ندارد به همین دلیل فاقد هرگونه آلودگی می باشد.
  4. از افتخارات بارز این مجتمع تولیدی، کسب اولین پروانه بهداشتی تولید تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک در کشور است.
  5. از ویژگی های دیگر این محصول قیمت مناسب آن نسب به تولیدکنندگان دیگر می باشد که همین امر موجب ترغیب خرید عمده این محصول توسط نمایندگی تخم مرغ سبز در سراسر کشور می شود. 
  6. باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم که تخم مرغ سبز پورعلی محصولات خود را در بسته بندی های متنوع، بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها به فروش می رساند.
خرید عمده تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک (تخم مرغ سبز)

همانطور که مستحضر هستید میزان تولید تخم مرغ سبز در کشور مستعد داشتن سرمایه بسیار بالا می باشد، بنابراین تولید کنندگان این محصول بسیار مفید محدود می باشد. اما مجتمع تولیدی تخم مرغ سبز پور علی با سرمایه گذاری مناسب نقش بسیار ارزنده ای را در تامین بهداشت و سلامت انسان ایفا نموده است. شما می توانید برای جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش سفرهای درون شهری و برون شهری خرید محصولات خود را به صورت تلفنی انجام دهید. فروشگاه تلفنی تخم مرغ سبز با پشتوانه مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور توانسته با خدمات رسانی سریع و همچنین کسب رضایت مشتری در مدت زمان کوتاهی جایگاه ویژه ای در میان شهروندان و عمده فروشان به دست آورد.

برای هماهنگی و خرید عمده تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک در تهران و سایر استان های ایران بصورت مستقیم با شماره های 44763304 – 021 و 44763305 – 021 تماس حاصل نمایید

برای مشاهده محصولات کلیک نمایید
لیست قیمت تخم مرغ بدون آنتی بیوتیک ( تخم مرغ سبز)